BALM BIDARA ALHABIB HABBATUSSAUDA

Kadang2 kita tak tahu nak hadiahkan apa pada ibu bapa kita sebagai tanda penghargaan kan? Nak bg baju, handbeg, kasut macam dah biasa je.

Sis ada cadangan. Apa kata cuba hadiahkan balm alhabib habbattussauda ni pada ibu bapa kita tu. Mesti selalu ada ibu bapa kita yg dah berumur tu selalu mengadu sakit2 kaki, sakit badan, sakit kepala kan?

Haa balm alhabib ni sangat2 sesuai untuk dihadiahkan pada ibu bapa. Setiap kali kalau ibu bapa sapu pada tempat yg sakit tu mesti mereka akan ingatkan kita.

Tak percaya? Cubalah hadiahkan pada ibu bapa kita. Confirm mereka suka. Nak hadiahkan balm yg besar 100g boleh atau nak hadiahkan balm yg kecil 50g pun boleh. Tapi nak bagi dua2 pun boleh
#balmmelegakanlenguh2

BALM BIDARA ALHABIB HABBATUSSAUDA BALM BIDARA ALHABIB HABBATUSSAUDA



.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *