ENERGIA – Stokis Ulu Kinta

INI BEZA PRODUK PENCUCIAN ENERGIA DENGAN PRODUK LAIN
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

1⃣♥ *HALAL MUSLIM*
Produk mendapat pengiktirafan HALAL dari JAKIM kerana menepati piawaian yang telah ditetapkan oleh JAKIM serta dikilangkan oleh Pengeluar Muslim, barulah Produk tersebut diklasifikasikan sebagai HALAL MUSLIM.

Tahukah anda Bahan Utama / Bahan Asas untuk menghasilkan sabun adalah LEMAK? Produk Energia menggunakan LEMAK TUMBUHAN yang telah dipaternkan oleh En. Azhari Md Zain setelah beliau membuat penyelidikan selama12 tahun.

🎯
Kita tau ke lemak apa dalam sabun yg kita pakai??? Yang tak ada cop halal tu, kalau lemak yg digunakan tu lemak haiwan.. agak-agak lah kan, lemak haiwan apa yg paling murah??? Faham-faham ajer lah yer… maka najis berat tu….

🎯
Kalau lemak haiwan halal digunakan…. haiwan tu disembelih mengikut syarak ke sebelum diambil lemaknya ??? Kalau tak… lemak bangkai lah jadinya…  kalau bangkai, najis lah jadinya…

Jadi, sabun yang guna 2 jenis lemak di atas dah dikira “BERNAJIS”. Kita pulak guna untuk mandi, basuh baju, basuh telekung, basuh sejadah, basuh pinggan mangkuk, cuci lantai rumah & tempat solat. Kalau ikut otak logic kan… habis semua yg dicuci tu bernajis… macam mana solat kita nak diterima, sedangkan syarat sah solat adalah suci dari najis.

Dulu kita tak tahu… sekarang kita dah tahu.. Wajib tukar…

Hati nak beribadah pun rasa tenang sebab tau pakaian dan tempat ibadah kita dah bersih lagi suci….
…..lagipun, pengilang muslim… InsyaAllah, dah tentu bayar zakat.. secara tak langsung kita yg membeli ni membantu meningkatkan taraf ekonomi muslim… betul tak???

2⃣♥ *PREMIUM QUALITY*
Atas usaha En. Azhari Md Zain dan Dr. Ismail, patern Lemak Halal ini telah menerima beberapa pingat Emas seperti :
⭐ Pingat Emas Anugerah Inovasi Negara
(4th International Innovation, Design and Articulation (i-IDeA 2018)
⭐ Pingat Emas International Conference and Exposition on Inventions by Institutions of Higher Learning.
Satu-satunya Produk Pencuci yang ada pada labelnya cop anugerah-anugerah yang telah dimenangi.

3⃣♥ *NILAI KESIHATAN.*
Produk Energia sentiasa memastikan kandungan/bahan kimia/material yg digunakan hanya mengikut piawaian yang dibenarkan, contohnya bahan seperti SLS (Agen Pembuih). Peratusan bahan kimia yang melebihi paras optimum boleh menyebabkan pelbagai risiko penyakit dan kerosakan.

Satu-satunya produk pencucian yang tidak menggunakan malah secara jelas menyatakan pada label “FORMALDEHYDE FREE”. FORMALDEHYDE ini adalah bahan yang menjadi Agen Ketahanan Wangian. Jadi pakaian akan wangi sampai 3 atau 4 hari… Yang boleh tahan wangi sampai seminggu tu, agak-agaknya berapa banyak lah FORMALDEHYDE dicampurkannya. FORMALDEHYDE ini merupakan bahan kimia yang digunakan untuk mengawet mayat. Itu sebab ia boleh kekalkan bau wangian untuk jangka masa yang lama. Maknanya ia sentiasa berada pada pakaian yang wangi tu. Jika kita berpeluh, baju kita basahkan, akan berlaku tindakbalas kimia apabila FORMALDEHYDE pada pakaian tadi bercampur dengan peluh yang mana tindak balas kimia tadi akan mengaktifkan sel-sel kanser dalam badan yang sepatutnya tidak aktif. Ini antara salah satu punca penyakit kanser yang kita tidak sedari selama ini.

Kita sebagai Muslim seharusnya BERSYUKUR kerana Allah SWT telah menggerakkan hati mereka yang membuat kajian ini.

4⃣♥ *NILAI WANG.*
Produk Energia adalah Separuh Lebih JIMAT  dari produk lain. Setitis sabun Pencuci Pakaian  Energia, InsyaAllah mampu membersih lagi menyucikan sehelai telekung. Sabun basuh yang mempunyai SLS (Agen Pembuih) yang berlebihan  akan menjadikan Sabun basuh tadi bertambah berat. Jadi, Pencuci Pakaian Energia yang seberat 3kg dan Sabun Basuh lain yang juga seberat 3kg akan menghasilkan cucian yang berbeza disebabkan kandungan Agen Pencuci dan Agen Pembuih yang sangat jauh berbeza.

Anda tentu sudah faham mengapa saya bersungguh-sungguh mengajak Anda sekalian bertukar kepada Produk Energia…

Marilah bersama2 saya dalam Legasi Energia berjihad demi setitis Sabun Lemak Halal untuk kesucian pakaian solat 18 juta Muslim.

Hanya RM250 modal permulaan untuk menjadi Ejen Energia… Matlamat kami adalah Hendak Menyelamatkan Muslim Dari Terdedah Dengan Pencuci Bernajis..

Hubungi :
Stokis Ulu Kinta, Tambun dan sekitarnya.
www.wasap.my/60196049854/EnergiaSabunLemakHalal

Atau terus ke 👇
www.4kusahawan.com

#4kSukarelawanUmnah
#JomRasaiKeseronokanDiAlamJihad
#JomShareYangBaikBaikUntukJadiYangTerbaik
#MisiMencariKeberkatanHidup

ENERGIA – Stokis Ulu Kinta ENERGIA – Stokis Ulu Kinta ENERGIA – Stokis Ulu Kinta



.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *