Paparan: Produk Kesihatan

Galeri Bidara Assyifa

💖 GEL MANDIAN BIDARA + GEL MANDIAN BIDARA GARAM BUKIT. ✅ Mencergaskan dan menyegarkan badan ✅ Disyorkan juga untuk badan berbau. ✅ Sesuai juga untuk basuhan Miss V. ✅ Sangan membantu bagi mereka yang menghidap Imsomnia. ✅ Sesuai digunakan sebagai Gel Mandian untuk SPA. ✅ Menghilangkan dan membenteng diri dari ganguan mistik. 🌿 Sumber dari

Sawanah Koko Kurma

============ Sawanah Koko ============ . 🌹Menggunakan Koko Alkali Gred AAA dari Afrika – yang membantu mencegah dan menyelesaikan masalah sembelit (kerana koko biasa tinggi kandungan asid penyebab utama sembelit)! . 🌹Dicampur pula dengan Kurma, Madu dan Barli – membantu meningkatkan sistem pertahanan badan dan memberikan rasa kenyang kepada peminum. . 🌹Menggunakan Gula Nano – gula

QASEH GOLD JUNIOR PREMIUM

“Alamak, peperiksaan anak dah dekat. Camne aku nak bantu anak aku ni ya?” Pasti ibu ayah nak anak sihat dan cemerlang kan. Pemakanan yang baik semestinya menyokong sistem imunisasi dan serta merta dapat membantu kekuatan daya pemikiran setiap anak. Berilah #QasehJuniorPremium. SEBAB APA? 📌Fungsi Formulasi Hebat📍 🔹 Membekalkan tenaga kepada sel otak 🔹 Membantu mengatur

Sawanah Koko Kurma

ISH PRODUK YANG KAU JUAL NI TAK BAHAYA KE? KANG SAKIT PULAK ANAK AKU KANG! 😕 . Sekarang ni memang kena berjaga-jaga lebih akak-akak. . Banyak dah kes produk yang memudaratkan kesihatan ni. . Tapi dengan Sawanah Koko, akak-akak tak perlu risau lagi dah 😍👍 . Sawanah Koko kami ni menerima pensijilan Halal dari Jakim

Teh Madu Kelulut

🍹TEH SAWANAH🍹 💥PEMBUNUH VIRUS DAN BAKTERIA ‼️ YA Allah…terima kasih atas pemberian nikmat dan rahmat >>>>>>>>………..”SERAI”…………..<<<<<<<<<<<< ‼️Tolong AMBIL PERHATIAN ‼️ ✔~ Serai dapat mengubati penyakit anemia ✔~ Ia juga Mencegah Kanser ✔~ Antioksidan ✔~ Memperbaharui sel yang rosak tanpa mengganggu sel yang sihat ✔~ antiseptik (bunuh kuman dan virus ) ✔~ membuang angin Setelah dikaji

www.kedaifirdaus.com

Ada lebih 100 jenis produk suami isteri di www.kedaifirdaus.com Ada banyak pilihan bermula rm50 hingga rm600 Dari jenis Perfume wangian menaikkan ghairah seks lelaki wanita Pil seks lelaki wanita Gula gula seks lelaki wanita Minyak urut untuk besarkan panjangkan zakar Minyak urut untuk besarkan payudara wanita dan ketatkan faraj Gel untuk besarkan panjangkan zakar Gel

BALM BIDARA ALHABIB HABBATUSSAUDA

Sakit kaki? Sakit tumit? Sakit tengkuk? Sakit gigi? Eh..mcm2 sakit la kn..lg2 yg bekerja, mak ayh yg dekat kampung tu, yg ddk rumh pun kdg2 mcm2 penyakit ada.. dalam kita berikhtiar dengan doktor atau pun perubatan islam, kita boleh juga jadikan #balmbidarahabbatussaudaalhabib ni satu alternatif atau bantuan di awal kesakitan untuk membantu melegakan sakit2 yg

perfectcare

Anak sentiasa batuk, selsema, menagis ketika senja dan kembung perut..? .wassap.my/60187927600/ruqyah . Amo adalah penawar alternatif khas untuk batuk, selsema, asma, kembung perut, melindungi bayi dari gangguan mahkluk halus dll .wassap.my/60187927600/aromaterapi30juzuk . *Ciri-ciri #amo 💗Lebih wangi & segar 💗Dibacakan 30 Juzuk Alquran 💗Ada Aromaterapi 💗Sesuai untuk bayi dan kanak2 hingga orang dewasa ❌panas .wassap.my/60187927600/vcoplus .

BALM BIDARA BAROQAH

Petang ni mommy nk share sikit berkenaan migrain.. sbb ape?? Sbb mommy sendiri pun selalu kena migrain… Kalau time kene tu, Allah je tau sakitnye.. semua keje xblh buat .. apa migrain ni sebenarnye?? ➡️Migraine adalah sakit kepala yang menyerang secara berulang, biasanya berlaku di sebelah bahagian kepala sahaja. Adakalanya ia bermula di sebelah kepala

BALM BIDARA ALHABIB HABBATUSSAUDA

Kadang2 kita tak tahu nak hadiahkan apa pada ibu bapa kita sebagai tanda penghargaan kan? Nak bg baju, handbeg, kasut macam dah biasa je. Sis ada cadangan. Apa kata cuba hadiahkan balm alhabib habbattussauda ni pada ibu bapa kita tu. Mesti selalu ada ibu bapa kita yg dah berumur tu selalu mengadu sakit2 kaki, sakit