Carian untuk : Melaka

BALM BIDARA ALHABIB HABBATUSSAUDA

Sakit kaki? Sakit tumit? Sakit tengkuk? Sakit gigi? Eh..mcm2 sakit la kn..lg2 yg bekerja, mak ayh yg dekat kampung tu, yg ddk rumh pun kdg2 mcm2 penyakit ada.. dalam kita berikhtiar dengan doktor atau pun perubatan islam, kita boleh juga jadikan #balmbidarahabbatussaudaalhabib ni satu alternatif atau bantuan di awal kesakitan untuk membantu melegakan sakit2 yg

BALM BIDARA BAROQAH

Petang ni mommy nk share sikit berkenaan migrain.. sbb ape?? Sbb mommy sendiri pun selalu kena migrain… Kalau time kene tu, Allah je tau sakitnye.. semua keje xblh buat .. apa migrain ni sebenarnye?? ➡️Migraine adalah sakit kepala yang menyerang secara berulang, biasanya berlaku di sebelah bahagian kepala sahaja. Adakalanya ia bermula di sebelah kepala

BALM BIDARA ALHABIB HABBATUSSAUDA

Kadang2 kita tak tahu nak hadiahkan apa pada ibu bapa kita sebagai tanda penghargaan kan? Nak bg baju, handbeg, kasut macam dah biasa je. Sis ada cadangan. Apa kata cuba hadiahkan balm alhabib habbattussauda ni pada ibu bapa kita tu. Mesti selalu ada ibu bapa kita yg dah berumur tu selalu mengadu sakit2 kaki, sakit

FAKTA-FAKTA MENARIK TENTANG JOHOR

Sejarah Penubuhan Johor Asal usul perkataan Johor diambil dari perkataan Arab “Jauhar” yang bermaksud “Permata Berharga”. Pengaruh Arab jelas kelihatan di mana para pedagang dari Arab telah datang ke sini bagi menjalankan perniagaan rempah yang sememangnya terkenal pada suatu ketika dahulu. Johor juga dikenali sebagai Hujung Tanah atau “Gangganu” oleh orang-orang Siam yang bermaksud “Batu

23 Teka-Teki Tak Luput Ditelan Zaman Dengan Jawapan Yg Logik. NO 23 Tu Paling Lejan

1. Polis Malaysia dan polis Indonesia, mana yang lebih tua? Berikan jawapan dengan sebab sekali. Jawapan: Polis Malaysia yang lebih tua kerana polis Malaysia dipanggil Tok manakala polis Indonesia pula dipanggil bapak. 2. Sebab apa siput babi jalan lambat? Jawapan: Sebab semasa berjalan, asyik berfikir sama ada dia siput ataupun babi. 3. Sukan apa selepas

BALM BIDARA ALHABIB HABBATUSSAUDA

❣️Balm Bidara Al Habib (Habbatus Sauda)❣️ ❇️Balm bidara habatussauda adalah penambahbaikan kepada balm bidara baroqah ia lebih hangat, lebih efektif dan lebih optimun kesannya serta pantas meresap bg membantu melegakan masalah fizikal dan spiritual. ❌Tidak sesuai untuk kanak-kanak di bawah usia 12 tahun. ❇️Dan harumannya yang amat harum serta boleh dijadikan sebagai minyak wangi. Apa

GEL MANDIAN BIDARA BAROQAH

GEL Mandian Bidara Baroqah Diperkaya dengan Pati Bidara , Lavender dan Peppermint 💜Mandian Aromatheraphy 💜Terapi stress 💜Lebih bersemangat setiap hari 💜Bertenaga 💜Sentiasa ceria dengan senyuman Antara Simptom-simptom yang menunjukkan masalah gangguan ⤵⤵⤵⤵ ♉ Susah tidur malam ♉ Kerap terjaga tengah malam ♉ Selalu pening kepala ♉ Cepat marah dan tanpa sebab ♉ Rasa tidak bersemangat

BALM BIDARA BAROQAH

Balm Bidara bukan hanya mengatasi masalah SANTAU dan SAKA…. Balm Bidara ni boleh membantu mengatasi masalah luaran.. Pelbagai ikhtiar telah dilakukan tapi masih tak okey jugak boleh cuba dengan rawatan balm bidara yang telah diruqyah 🌿Antara symptom pesakit : 🔹kerap sakit kepala / pening kepala 🔹Lenguh leher 🔹Kerap rasa mengantuk 🔹Loya tekak 🔹Kembung perut, terutamanya